torsdag 12 augusti 2010

Douglas Franzén

Hej jag tänkte att jag i första inlägget skulle presentera mig för dom personer som inte känner mig, så här kommer en kort presentation.

Mitt namn är Douglas och är snart 33 år fyllda, som ni kanske förstår så gillar jag och träna och det har varit en väldigt stor del i  hela mitt liv. Som barn provade jag på en hel del olika sporter som fotboll,handboll,tennis,ju-jutsu,dans mm och fastnade i vuxen ålder för kampsporten (om man kan kalla 23 för vuxen). Kick/thaiboxning började resan med och senare blev det lite mma innan jag åter igen hittade tillbaka till den stående kampen.

Det kommer som Björn har skrivit bli en del träningsskrivande här så i mitt nästa inlägg så ska jag inte tråka ut er med en kontaktannonsliknande presentation utan ge er en inblick i hur jag lever och tänker i min tärningsvardag.

Hoppas ni kommer tycka det är intressant..


                                                              På återseende Douglas..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar